Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбо ??? 166 2.4 jtd 2001г.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщение
    А от къде е тая турбина за 1500лв.
    Ето ти точната турбина за твоята кола...Като поръчваш в България и не се занимаваш с поръчки, доставки и другите му глупости
    http://topspeed.bg/view_product.php?pid=592
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #32
      Турбината идва от една много голяма Италянска фирма които предлагат турбини или инжектори за дизеловите коли.
      --> http://www.dieselevante.com/

      относно със topspeed.bg, няма никаква далавера :
      1- по скъпо изилиза през БГ (400лв до 200лв по евтин през Италия)
      2- те най вероятно (или по скоро да се надяваме че) от тази фирма във Италия ги купуват
      3- лично имам по голямо доверие към тази Италиянска фирма отколкото магазин за авточасти във БГ
      -> поне аз и Лемонсонг сме купували от Италия без проблем
      4- Фирмата от Италия организират и транспор през DHL лии Fedex (т.е. със тракинг номер)
      5- няма НИЩО сложно във процедурата за поръчка, толкова е просто че няма на каде - на разлика от тука те приемат сериозно поръчка от клиент...

      Това беше от мене - правете си изводи сами.
      Last edited by Christweil; d.m.y г., 18:19.
      Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло + ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен + ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение

      Comment


      • #33
        Всичко е вече ОК.
        Взех турбина от 156 136к.с.,само смениха корпуса защото е имало разлика някаква.
        Но сега няма такава мощност както преди заради маслото което е горяла ,цялата изпускателна система е в масло и като я покарам взима да "пуши"(бял дим лютлив). Дали е нормално да не дърпа както преди заради това?

        Comment


        • #34
          Сега ново 20 с турбото.
          Като загрее колата и когато е на ниски обороти(около1700-1800) и искам да ускоря се чува едно по-силно свирене на турбото до 2200 оборота.Същото нещо се чува и като отпусна педала на газта.
          Някакви предположения?

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщение
            Сега ново 20 с турбото.
            Като загрее колата и когато е на ниски обороти(около1700-1800) и искам да ускоря се чува едно по-силно свирене на турбото до 2200 оборота.Същото нещо се чува и като отпусна педала на газта.
            Някакви предположения?
            Дано да не извива като за ново.....Преди да си купя нова турбина и моята така правеше. След като я свалихме се оказа, че лопатките леко са стъргали в корпуса. Горе-долу точно в тези обороти посвирвах и аз. Дано при теб да е съвсем различен звук.
            "Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от souze Покажи съобщение
              Дано да не извива като за ново.....Преди да си купя нова турбина и моята така правеше. След като я свалихме се оказа, че лопатките леко са стъргали в корпуса. Горе-долу точно в тези обороти посвирвах и аз. Дано при теб да е съвсем различен звук.
              Турбината е втора ръка,но е здрава и няма луфтове,поне за това съм сигурен ,защото е карах да я проверяват.Два дена нямаше нищо карах я за да изчистя маслото от изпускателната система и я чух да просвирва,но не стържене(защото ако опират би трябвало да стърже може би )
              Звука на турбината го чувам все едно е отворена и се чува ясно и след 2100 оборота се чува "мазно"(все едно е затворена)

              Comment


              • #37
                Днес се върнах от диагностика.Нищо не откриха за намалената мощност,турбината работи надува 1.4 даже ако не и малко повече.Нещо не достига въздух.До 1500 оборота въздуха колкото си иска ,толкова си подава но при покачване на оборотите над 3000 количеството въздух е около 450-460 грама на нещо си а иска 1200 грама.Провериха и егера и тои работи,откачих ме преди катализатора да не би да е запушен и пак не върви.При откачане на дебитомера малко се оправи вървенето но не е както преди.Чистиха го но не, пак не върви както трябва.И викат от дебитомера ще да е ,аз как да съм сигурен че е от него и да го сменям като те не са на 100% сигурни,защото на изключен дебитомер колата имала някакъв авариен режим и за това пак не може да си проличи във вървенето.
                Дайте идеи?

                Comment


                • #38
                  А преди да монтирате новата стара турбина изчистихте ли и геометрията?
                  5 Ланчии зад гърба си!
                  И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                  Comment


                  • #39
                    Сменяй дебитомера, струва около 200 лв. с 1 година гаранция на Бош, щом с откачен върви повече, значи проблема е от него. Но не успях да разбера как така надува 1.4 бара, като стандартно работи на 1 бар налягане, вие към това 1.4 да не смятате и атмосферното налягане, тоест да надува на 0.4 бара?

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Kopeldaka Покажи съобщение
                      Сменяй дебитомера, струва около 200 лв. с 1 година гаранция на Бош, щом с откачен върви повече, значи проблема е от него. Но не успях да разбера как така надува 1.4 бара, като стандартно работи на 1 бар налягане, вие към това 1.4 да не смятате и атмосферното налягане, тоест да надува на 0.4 бара?

                      Може да е пик, колега....
                      "Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"

                      Comment


                      • #41
                        кокато един автомобил започне да пуши бяло значи битрябвало да губи антифриз или има конденз. Казваш че си сменил турбината . А с променлива геометрия ли е? Също казваш че си оставил копуса а карантията еднаквали е? Провери интеркулера да не спукан.

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Christweil Покажи съобщение
                          Турбината идва от една много голяма Италянска фирма които предлагат турбини или инжектори за дизеловите коли.
                          --> http://www.dieselevante.com/

                          относно със topspeed.bg, няма никаква далавера :
                          1- по скъпо изилиза през БГ (400лв до 200лв по евтин през Италия)
                          2- те най вероятно (или по скоро да се надяваме че) от тази фирма във Италия ги купуват
                          3- лично имам по голямо доверие към тази Италиянска фирма отколкото магазин за авточасти във БГ
                          -> поне аз и Лемонсонг сме купували от Италия без проблем
                          4- Фирмата от Италия организират и транспор през DHL лии Fedex (т.е. със тракинг номер)
                          5- няма НИЩО сложно във процедурата за поръчка, толкова е просто че няма на каде - на разлика от тука те приемат сериозно поръчка от клиент...

                          Това беше от мене - правете си изводи сами.
                          Супер а сега ми кажи при положение че турбината се предлага с 1 година гаранция как ако на твоята се случи нещо ще си използваш гаранцията?

                          ---------- Post added at 14:18 ---------- Previous post was at 14:17 ----------

                          Първоначално публикувано от Mixi Покажи съобщение
                          кокато един автомобил започне да пуши бяло значи битрябвало да губи антифриз или има конденз. Казваш че си сменил турбината . А с променлива геометрия ли е? Също казваш че си оставил копуса а карантията еднаквали е? Провери интеркулера да не спукан.
                          Колега неизгорялата нафта също пуши бяло Също така и маслото в някой случей пуши бяло

                          ---------- Post added at 14:20 ---------- Previous post was at 14:18 ----------

                          Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщение
                          Турбината е втора ръка,но е здрава и няма луфтове,поне за това съм сигурен ,защото е карах да я проверяват.Два дена нямаше нищо карах я за да изчистя маслото от изпускателната система и я чух да просвирва,но не стържене(защото ако опират би трябвало да стърже може би )
                          Звука на турбината го чувам все едно е отворена и се чува ясно и след 2100 оборота се чува "мазно"(все едно е затворена)
                          Начална фаза на задирането е просвирване

                          ---------- Post added at 14:22 ---------- Previous post was at 14:20 ----------

                          Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщение
                          Всичко е вече ОК.
                          Взех турбина от 156 136к.с.,само смениха корпуса защото е имало разлика някаква.
                          Но сега няма такава мощност както преди заради маслото което е горяла ,цялата изпускателна система е в масло и като я покарам взима да "пуши"(бял дим лютлив). Дали е нормално да не дърпа както преди заради това?
                          Хахахаааа няма да има мощност по простата причина че корпусите на двете турбини са различни съответно и перките им - мъкаааа мъкаа къде гледате бе хора
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #43
                            Белия дим от ауспуха беше от гърнетата пълни с масло,вече няма дим.
                            С откачен дебитомер не че е добре колата но е малко по "сприхава",но не както преди.
                            на старата турбина е чистена геометрия,а налягането го гледаха от компютъра не знам какво мери.
                            А днес сутринта забелязвам ,че колата като е студена малко по добре върви,а също така и турбото не просвирва силно(м/у 1500-2100 оборота)като е студена колата,но като загрее се чува това свирене даже и като отпусна педала.
                            Корпуса е взет от старата турбина защото изхода на нагнетения въздух при новата е бил леко на долу ,сочел към гредата където е радиатора и няма как да се сложи маркуча

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщение
                              ...Корпуса е взет от старата турбина защото изхода на нагнетения въздух при новата е бил леко на долу ,сочел към гредата където е радиатора и няма как да се сложи маркуча
                              Това го разбрахме, ама откъде знаеш, че няма и други разлики?
                              Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                              Блог за работа и кариера

                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                                Това го разбрахме, ама откъде знаеш, че няма и други разлики?
                                Той може и да не е знаел, но Бобо му го е казал много ясно по-горе. Щом корпусите и роторите са различни, пак е интересно, че вади надув този сбирщайн
                                _______
                                146 JTD - ex
                                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                                Comment

                                Working...
                                X